Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
24.01.2017 09:51 - Разминаване
Автор: joysii Категория: Лични дневници   
Прочетен: 10159 Коментари: 14 Гласове:
13

Последна промяна: 24.01.2017 10:05

Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg Постингът е бил сред най-популярни в Blog.bg
  Вчера, бързам за работа-сняг, киша, хората вървят по тротоарите рамо до рамо или в индианска нишка. Поглеждам пред мен, за да видя с кого и как да се размина без да забия нос в пряспата. Задават се мъж и на две крачки след него - жена. Мъжът е на средна възраст, леко мърляв на вид, необръснат, с едно поомачкано палто, присвивам устни в неодобрение. Дамата е засукана - с модерни дрешки, ботушки, грим. Наближават. Първо мъжът. Лъхва ме аромат на чисто и хубав парфюм. После дамата - уф, вони на пот, мръсна коса и цигари...
  Подхилвам се. Външният вид, особено мярнат в далечина, понякога лъже.
image




Гласувай:
14



1. apostapostoloff - И аз съм се сблъсквал с
24.01.2017 17:54
подбни индивиди. Занимавам се от години с рок музика и съм се срещал с най- известните звезди на рока. При тях този контраст е направо изумителен. Гледаш някакъв дрогиран, раздърпан и чорлав мърльо, а като се приближиш- мирис на чистота, лускозни парфюми и скъп тютюн.
цитирай
2. joysii - Няма по-гадно от това да мирише н...
24.01.2017 18:53
Няма по-гадно от това да мирише някой на мръсно. Сапуните и шампоаните не са скъпи, винаги може да си изкъпе човек, стига да не е мърляч. Може също да подбере и хубав парфюм.
Аз винаги ухая приятно.:):):):) Може по корем да се влача от умора или болест, но винаги ще намеря сили и време да се измия. Помня, когато раждах децата си и веднъж, когато ме оперираха, едва си стъпвах на краката, но се замъкнах в банята. Даже веднъж ми стана зле и щях да припадна под душа, но се измих, ето на, не се вмирисах дори тогава. Много бях доволна от геройството си! :):):):)
Пак поздрави,Толи!
цитирай
3. joysii - Кой ми лепна минуса, бре умниците? ...
24.01.2017 18:54
Кой ми лепна минуса, бре умниците? Веднага да си признае тук!
цитирай
4. getmans1 - Може да сме измачкани и брадясали ...
24.01.2017 21:45
Може да сме измачкани и брадясали ама не сме ... мухлясяли:)))

Генерала също разочарова и разплака първосигналните мухъли!
цитирай
5. anitta - И на мен ми се е случвало, външния вид ...
24.01.2017 22:19
И на мен ми се е случвало, външния вид не е определящ за хората. Изключително неприятно и натоварващо околните хора е да имаш колега, не дай боже повече от един, който/които не знае що е това баня и как се използват козметичните продукти и парфюми. И не говоря за скъпа и префърцунена козметика, а за носещата се из коридорите миризма на снощно ядене, човешко нечистоплътие и т.н., и няма значение колко добре е облечен.
цитирай
6. rosiela - Хич не се впечатлявай!
24.01.2017 22:22
joysii написа:
Кой ми лепна минуса, бре умниците? Веднага да си признае тук!


Винаги си интересна. То що талантливи изгониха, чувствителни, ти за един минус се впечатляваш. Завидял е.
Правдив ти е текстът!
цитирай
7. apostapostoloff - Мунусът ти е лепнал
25.01.2017 06:18
някой цървул, който не знае как да си избърше г*за и ходи нагоре надолу с немит задник. Като осмърдява цялото пространство около себе си. Този шапшал е един от тия, които смятат, че само педераСи и курветини използват парюми и дезодоранти.
цитирай
8. bojinkata - Някоя миризлива се е познала и ти е ...
25.01.2017 09:33
Някоя миризлива се е познала и ти е лепнала минуса!
цитирай
9. joysii - Може да сме измачкани и брадясали ...
25.01.2017 10:30
getmans1 написа:
Може да сме измачкани и брадясали ама не сме ... мухлясяли:)))

Генерала също разочарова и разплака първосигналните мухъли!

===============
Ще го видим сега, генерала, като се развихри...
Гети, нЕа мухлясване, братче! Яко и готино ще го даваме!
цитирай
10. joysii - И на мен ми се е случвало, външния вид ...
25.01.2017 10:32
anitta написа:
И на мен ми се е случвало, външния вид не е определящ за хората. Изключително неприятно и натоварващо околните хора е да имаш колега, не дай боже повече от един, който/които не знае що е това баня и как се използват козметичните продукти и парфюми. И не говоря за скъпа и префърцунена козметика, а за носещата се из коридорите миризма на снощно ядене, човешко нечистоплътие и т.н., и няма значение колко добре е облечен.

.................
Уф, гадно! Ама на, ето вижте, от мъжете се очаква да са смръдливи, пък понякога жена те изненадва с това. По-отвратително е някак.
Поздрави за Вас!
цитирай
11. joysii - Кой ми лепна минуса, бре умниците? ...
25.01.2017 10:36
rosiela написа:
joysii написа:
Кой ми лепна минуса, бре умниците? Веднага да си признае тук!


Винаги си интересна. То що талантливи изгониха, чувствителни, ти за един минус се впечатляваш. Завидял е.
Правдив ти е текстът!

.................
Здрасти, Роси.
Забелязвам, че и ти си завихрена напоследък в тукашните интриги, лагери и групировки. Скъпа, тъпо е, и балансът е мнооого труден в този сайт. Имах неприятността да ме отсвирят хора, които ми бяха интересни и забавни, само защото не лижа гъза на руснаците или пък не съм върл фен на българските комуняги и тракомани. И те така...
Поздрави за теб!
цитирай
12. joysii - някой цървул, който не знае как да си ...
25.01.2017 10:38
apostapostoloff написа:
някой цървул, който не знае как да си избърше г*за и ходи нагоре надолу с немит задник. Като осмърдява цялото пространство около себе си. Този шапшал е един от тия, които смятат, че само педераСи и курветини използват парюми и дезодоранти.

------------------
Хахахахааа.... Толи, my friend, винаги ме радваш с коментарите си.
цитирай
13. joysii - Някоя миризлива се е познала и ти е ...
25.01.2017 10:39
bojinkata написа:
Някоя миризлива се е познала и ти е лепнала минуса!

..........................
Само така ще да е, не виждам друга причина. Вместо да хака тук минуси, да беше наминала в банята.
Поздрави!:):)
цитирай
14. rosiela - И аз така,
25.01.2017 17:53
joysii написа:
rosiela написа:
joysii написа:
Кой ми лепна минуса, бре умниците? Веднага да си признае тук!


Винаги си интересна. То що талантливи изгониха, чувствителни, ти за един минус се впечатляваш. Завидял е.
Правдив ти е текстът!

.................
Здрасти, Роси.
Забелязвам, че и ти си завихрена напоследък в тукашните интриги, лагери и групировки. Скъпа, тъпо е, и балансът е мнооого труден в този сайт. Имах неприятността да ме отсвирят хора, които ми бяха интересни и забавни, само защото не лижа гъза на руснаците или пък не съм върл фен на българските комуняги и тракомани. И те така...
Поздрави за теб!



като теб. Обаче вихрят се, вихрят се и си стигат до своята точка.
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: joysii
Категория: Лични дневници
Прочетен: 2406411
Постинги: 850
Коментари: 22377
Гласове: 15249
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031